Mam problem techniczny z aplikacją. Co mam zrobić?
Bardzo zależy mi, by aplikacja działała prawidłowo na wszystkich typach urządzeń, dlatego cały zespół FITGENERATOR ciągle jest w gotowości i aktualizuje aplikację. Niestety ilość producentów i wydawanych przez nich setki modeli telefonów skutkuje czasem tym, że na jakimś typie urządzeń aplikacja nie działa jeszcze prawidłowo. Każde zgłoszenie jest analizowane i w miarę możliwości jak naszybciej rozwiązywane. Dlatego też, by przyspieszyć proces odpowiedzi mam dla Ciebie kilka wskazówek:
Opisz dokładnie swój problem. Najlepiej dodając screeny przedstawiające problem. Następnie (to bardzo ważne) – przygotuj odpowiedzi na poniższe pytania:
- Jaki masz typ telefonu?
- Jakiego e-maila używasz w aplikacji NO LIMIT FIT?
- Kiedy i na jaki okres została zakupiona subskrypcja w nowej wersji NO LIMIT FIT?
- Czy subskrypcja wykupiona była bezpośrednio u mnie, czy za pośrednictwem sklepu nolimitplan.pl czy też za pośrednictwem Google Play lub App Store?
Tak przygotowany e-mail, z opisanym problemem i odpowiedziami na poszczególne pytania, wyślij na adres: support@nolimitplan.pl
Oczekuj odpowiedzi w przeciągu 2-3 dni roboczych. W szczególnych przypadkach okres ten może się wydłużyć.
Mam wykupioną i aktywną subskrypcję dla wcześniejszej wersję aplikacji NO LIMIT. Jak mam uzyskać dostęp do wszystkich treningów w nowej aplikacji NO LIMIT 2.0?
Postanowiłam gratisowo udostępnić pełny dostęp do aplikacji NO LIMIT 2.0 każdej osobie, która wykupiła u mnie subskrypcję w starszej wersji aplikacji NO LIMIT (w okresie 01.05.2019 do 01.04.2020).
Jest jednak kilka warunków , które muszą zostać spełnione, by subskrypcja się automatycznie odblokowała:
- Zakup starej aplikacji musiał być dokonany bezpośrednio u mnie, a nie w Google Play.
- Musisz posiadać aktywną opłaconą subskrypcję w starszej wersji aplikacji NO LIMIT.
- Musisz najpierw ZAREJESTROWAĆ SIĘ (nie zalogować) w nowej aplikacji NO LIMIT 2.0 – WAŻNE! Podczas rejestracji podaj dokładnie tego samego maila, którego użyłaś/es podczas logowania w starszej aplikacji. Dzięki temu system zidentyfikuje twojego maila i przyzna dostęp do nowej aplikacji. Odblokowanie może nastąpić w ciągu 24 godzin od rejestracji w nowej aplikacji NO LIMIT 2.0.
Pamiętaj że jeśli miałaś wykupioną subskrypcje w starszej aplikacji NO LIMIT i subskrypcja się już skończyła to pomimo rejestracji na ten sam e-mail, nie nastąpi automatyczne odblokowanie treningów w nowej aplikacji NO LIMIT 2.0
Jeśli wykonałaś/eś powyższe czynności i wszystkie warunki zostały spełnione, a pomimo tego, nadal nie masz dostępu do wszystkich treningów w nowej aplikacji NO LIMIT 2.0 to zgłoś się do mnie klaudia@nolimitplan.pl i opisz problem w kilku zdaniach, a w szczególności odpowiedź na pytania:
- Jaki masz typ telefonu?
- Jakiego e-maila używasz w starej aplikacji NO LIMIT?
- Kiedy i na jaki okres została zakupiona subskrypcja w starszej wersji NO LIMIT?
- Czy subskrypcja wykupiona była u mnie, czy za pośrednictwem Google Play?
- Czy REJESTRACJA w nowej aplikacji NO LIMIT 2.0 (i nadanie nowego hasła) przebiegło pomyślnie?
Do maila załącz screena z planszy, w której są zablokowane treningi. To przyspieszy weryfikację i szybciej będę mogła wraz z moim zespołem zidentyfikować problem.
W jaki sposób mogę wykupić dostęp do aplikacji NO LIMIT 2.0, jeśli posiadam iPhone?
Zakupu możesz dokonać bezpośrednio w App Store, wybierając subskrypcję miesięczną lub roczną. Pamiętaj jednak, że jest to subskrypcja odnawialna, więc firma Apple będzie pobierać opłatę cykliczną w zależności od wybranego abonamentu, do momentu, aż nie zrezygnujesz z tej subskrypcji. Jeśli nie chcesz być obciążana płatnością cykliczną, to zakupu możesz dokonać w zakładce SKLEP. Płacisz raz z góry za dany okres i nie będziesz zaskakiwana dodatkowymi, automatycznymi odnowieniami przez Apple.
Mam konto w aplikacji FITGENERATOR, w której są też Twoje treningi. Czy muszę się rejestrować na nowo w aplikacji NO LIMIT 2.0?
Tak. Nowa rejestracja jest konieczna. Aplikacja FITGENERATOR na urządzenia marki Apple, w której dostępne są również moje treningi, to zupełnie inna aplikacja. W FITGENERATOR dostępna jest mniejsza ilość moich treningów. Jeśli chcesz ćwiczyć tylko ze mną i mieć dostęp do wszystkich moich nowości treningowych oraz wirtualnych nagród, zainstaluj NO LIMIT 2.0. i zarejestruj się.
Pobieram aplikację NO LIMIT 2.0 na IOS, ale strasznie długo się ładuje. Czy to jest normalne?
Podczas pierwszej instalacji aplikacji NO LIMIT 2.0 na urządzeniach firmy Apple zalecam korzystać z internetu stacjonarnego poprzez wi-fi. Aplikacja ma sporą wagę ok. 700 MB, ponieważ znajdują się w niej filmy instruktażowe, dlatego pierwsza instalacja może trwać dłużej. Następne (ewentualne) aktualizację będą się ładowały znacznie szybciej na Twój telefon.
Możesz też w ustawianiach telefonu wskazać, by aplikacja NO LIMIT aktualizowała się sama w godzinach nocnych, gdy jest dostępne połączenie wi-fi. Wtedy zawsze będziesz miała aktualną wersję.