Mam problem techniczny z aplikacją treningową NO LIMIT FIT (lub z NO LIMIT XL) .Co mam zrobić?
Bardzo zależy mi, by aplikacja działała prawidłowo na wszystkich typach urządzeń, dlatego cały zespół FITGENERATOR ciągle jest w gotowości i aktualizuje aplikację. Niestety ilość producentów i wydawanych przez nich setki modeli telefonów skutkuje czasem tym, że na jakimś typie urządzeń aplikacja nie działa jeszcze prawidłowo. Każde zgłoszenie jest analizowane i w miarę możliwości jak naszybciej rozwiązywane. Dlatego też, by przyspieszyć proces odpowiedzi mam dla Ciebie kilka wskazówek:
Opisz dokładnie swój problem. Najlepiej dodając screeny przedstawiające problem. Następnie (to bardzo ważne) – przygotuj odpowiedzi na poniższe pytania:
- Jaki masz typ telefonu?
- Czy problem dotyczy aplikacji NO LIMIT FIT czy NO LIMIT XL?
- Jaki adres e-mail został użyty podczas rejestracji w aplikacji?
- Kiedy i na jaki okres została zakupiona subskrypcja?
- Czy subskrypcja wykupiona była bezpośrednio u mnie, czy za pośrednictwem sklepu nolimitplan.pl, czy za pośrednictwem Google Play lub App Store?
Jeśli otrzymałaś kod aktywacyjny to wklej go do wiadomości.
Tak przygotowany e-mail, z opisanym problemem i odpowiedziami na poszczególne pytania, wyślij na adres: support@nolimitplan.pl
Oczekuj odpowiedzi w przeciągu 48h (w dni robocze). Przeważnie odpowiedź wysłana jest szybciej, ale szczególnych przypadkach okres ten może się wydłużyć. Nie musisz się jednak martwić, żaden dzień treningowy nie przepadnie. W razie problemów z dostępem, aktywacja zostanie wydłużona o czas, który był potrzebny na rozwiązanie problemu.
Zakupiłam kod aktywacyjny. Czy czas odlicza się od momentu zakupu, czy od aktywacji kodu?
Czas odlicza się dopiero gdy kod zostanie aktywowany. Dotyczy to zarówno aplikacji treningowej NO LIMIT FIT, jak i platformy z posiłkami NO LIMIT DIETA.
UWAGA, WAŻNE!
Jeśli masz jeszcze aktywny dostęp to nowy kod aktywuj dopiero po wygaśnięciu tego dostępu.
W jaki sposób mogę wykupić dostęp do aplikacji NO LIMIT FIT, jeśli posiadam telefon z systemem Android?
Zakupu możesz dokonać bezpośrednio w Google Play, wybierając subskrypcję miesięczną lub roczną. Pamiętaj jednak, że jest to subskrypcja odnawialna, więc firma Google będzie pobierać opłatę cykliczną w zależności od wybranego abonamentu, do momentu, aż nie zrezygnujesz z tej subskrypcji. Jeśli nie chcesz być obciążana płatnością cykliczną, to zakupu możesz dokonać w zakładce SKLEP.
W jaki sposób mogę wykupić dostęp do aplikacji NO LIMIT FIT, jeśli posiadam iPhone?
Zakupu możesz dokonać bezpośrednio w App Store, wybierając subskrypcję miesięczną lub roczną. Pamiętaj jednak, że jest to subskrypcja odnawialna, więc firma Apple będzie pobierać opłatę cykliczną w zależności od wybranego abonamentu, do momentu, aż nie zrezygnujesz z tej subskrypcji. Jeśli nie chcesz być obciążana płatnością cykliczną, to zakupu możesz dokonać w zakładce SKLEP.
Mam konto w aplikacji FITGENERATOR, w której są też Twoje treningi. Czy muszę się rejestrować na nowo w aplikacji NO LIMIT 2.0?
Tak. Nowa rejestracja jest konieczna. Aplikacja FITGENERATOR na urządzenia marki Apple, w której dostępne są również moje treningi, to zupełnie inna aplikacja. W FITGENERATOR dostępna jest mniejsza ilość moich treningów. Jeśli chcesz ćwiczyć tylko ze mną i mieć dostęp do wszystkich moich nowości treningowych oraz wirtualnych nagród, zainstaluj NO LIMIT 2.0. i zarejestruj się.
Pobieram aplikację NO LIMIT FIT na IOS, ale strasznie długo się ładuje. Czy to jest normalne?
Podczas pierwszej instalacji aplikacji NO LIMIT FIT na urządzeniach firmy Apple zalecam korzystać z internetu stacjonarnego poprzez Wi-Fi. Aplikacja ma sporą wagę ok. 700 MB, ponieważ znajdują się w niej filmy instruktażowe, dlatego pierwsza instalacja może trwać dłużej. Następne (ewentualne) aktualizację będą się ładowały znacznie szybciej na Twój telefon.
Możesz też w ustawianiach telefonu wskazać, by aplikacja NO LIMIT FIT aktualizowała się automatycznie np. w godzinach nocnych. Wtedy zawsze będziesz miała aktualną wersję.
Mam problem techniczny z aplikacją treningową NO LIMIT FIT (lub z NO LIMIT XL) .Co mam zrobić?
Bardzo zależy mi, by aplikacja działała prawidłowo na wszystkich typach urządzeń, dlatego cały zespół FITGENERATOR ciągle jest w gotowości i aktualizuje aplikację. Niestety ilość producentów i wydawanych przez nich setki modeli telefonów skutkuje czasem tym, że na jakimś typie urządzeń aplikacja nie działa jeszcze prawidłowo. Każde zgłoszenie jest analizowane i w miarę możliwości jak naszybciej rozwiązywane. Dlatego też, by przyspieszyć proces odpowiedzi mam dla Ciebie kilka wskazówek:
Opisz dokładnie swój problem. Najlepiej dodając screeny przedstawiające problem. Następnie (to bardzo ważne) – przygotuj odpowiedzi na poniższe pytania:
- Jaki masz typ telefonu?
- Czy problem dotyczy aplikacji NO LIMIT FIT czy NO LIMIT XL?
- Jaki adres e-mail został użyty podczas rejestracji w aplikacji?
- Kiedy i na jaki okres została zakupiona subskrypcja?
- Czy subskrypcja wykupiona była bezpośrednio u mnie, czy za pośrednictwem sklepu nolimitplan.pl, czy za pośrednictwem Google Play lub App Store?
Jeśli otrzymałaś kod aktywacyjny to wklej go do wiadomości.
Tak przygotowany e-mail, z opisanym problemem i odpowiedziami na poszczególne pytania, wyślij na adres: support@nolimitplan.pl
Oczekuj odpowiedzi w przeciągu 48h (w dni robocze). Przeważnie odpowiedź wysłana jest szybciej, ale szczególnych przypadkach okres ten może się wydłużyć. Nie musisz się jednak martwić, żaden dzień treningowy nie przepadnie. W razie problemów z dostępem, aktywacja zostanie wydłużona o czas, który był potrzebny na rozwiązanie problemu.
Zakupiłam kod aktywacyjny i nie otrzymałam tego kodu. Co w takim przypadku?
Na początek sugerujemy:
-
– sprawdzić folder ze spamem: Sprawdzić, czy wiadomość z kodem nie trafiła przypadkowo do tego folderu;
-
– sprawdzić adres e-mail: Upewnij się, że adres e-mail podany podczas zakupu był prawidłowy. Jeśli istnieje możliwość, że nastąpiła pomyłka, poinformuj nas o tym, podając zarówno błędny, jak i poprawny adres e-mail;
-
– przesłać do nas dowodu zakupu: Pomocny będzie zrzut ekranu lub potwierdzenie transakcji z banku, które pozwolą nam szybciej zidentyfikować zakup.
Następnie prosimy o przesłanie wymaganych danych bezpośrednio na nasz adres e-mail: support@nolimitplan.pl
Zakupiłam kod aktywacyjny. Czy czas odlicza się od momentu zakupu, czy od aktywacji kodu?
Czas odlicza się dopiero gdy kod zostanie aktywowany. Dotyczy to zarówno aplikacji treningowej NO LIMIT FIT, jak i platformy z posiłkami NO LIMIT DIET.
UWAGA, WAŻNE!
Jeśli masz jeszcze aktywny dostęp to nowy kod aktywuj dopiero po wygaśnięciu tego dostępu.
W jaki sposób mam się zalogować do aplikacji żywieniowej NO LIMIT DIETa?
Najpierw należy się zarejestrować w aplikacji pod adresem: https://nolimitdieta.pl/
Uwaga! Podczas rejestracji nie używaj polskich znaków.
Następnie na podany podczas rejestracji adres e-mail, zostanie wysłana wiadomość ze wskazówkami – jak dokończyć rejestrację.
Po ukończonej rejestracji możesz się zalogować (poprzez tą samą stronę: https://nolimitdieta.pl/ – zakładka logowanie).
W celu odblokowania dostępów do wszystkich przepisów, należy zakupić kod dostępu (np. tutaj: www.nolimitplan.pl/sklep/ lub poprzez jedne z naszych sklepów partnerskich).
W przypadku problemów z rejestracją, lub logowaniem wyślij wiadomość na: support@nolimitplan.pl
W wiadomości podaj:
- Czy do logowania/rejestracji używasz telefonu czy komputera?
- Jaki adres e-mail został użyty podczas rejestracji na platformie NO LIMIT DIETA?
- Kiedy i na jaki okres została zakupiony kod do platformy NO LIMIT DIETA?
- Czy kod wykupiony była w sklepie NO LIMIT, czy za pośrednictwem jednego ze sklepów partnerskich?
Odpowiedź na te pytania przyspieszy działanie zespołu wsparcia w Twojej sprawie.
Oczekuj odpowiedzi w przeciągu 2-3 dni roboczych. W szczególnych przypadkach okres ten może się wydłużyć.
W jaki sposób mogę wykupić dostęp do aplikacji NO LIMIT FIT, jeśli posiadam telefon z systemem Android?
Zakupu możesz dokonać bezpośrednio w Google Play, wybierając subskrypcję miesięczną lub roczną. Pamiętaj jednak, że jest to subskrypcja odnawialna, więc firma Google będzie pobierać opłatę cykliczną w zależności od wybranego abonamentu, do momentu, aż nie zrezygnujesz z tej subskrypcji. Jeśli nie chcesz być obciążana płatnością cykliczną, to zakupu możesz dokonać w zakładce SKLEP.
W jaki sposób mogę wykupić dostęp do aplikacji NO LIMIT FIT, jeśli posiadam iPhone?
Zakupu możesz dokonać bezpośrednio w App Store, wybierając subskrypcję miesięczną lub roczną. Pamiętaj jednak, że jest to subskrypcja odnawialna, więc firma Apple będzie pobierać opłatę cykliczną w zależności od wybranego abonamentu, do momentu, aż nie zrezygnujesz z tej subskrypcji. Jeśli nie chcesz być obciążana płatnością cykliczną, to zakupu możesz dokonać w zakładce SKLEP.
Mam konto w aplikacji FITGENERATOR, w której są też Twoje treningi. Czy muszę się rejestrować na nowo w aplikacji NO LIMIT 2.0?
Tak. Nowa rejestracja jest konieczna. Aplikacja FITGENERATOR na urządzenia marki Apple, w której dostępne są również moje treningi, to zupełnie inna aplikacja. W FITGENERATOR dostępna jest mniejsza ilość moich treningów. Jeśli chcesz ćwiczyć tylko ze mną i mieć dostęp do wszystkich moich nowości treningowych oraz wirtualnych nagród, zainstaluj NO LIMIT 2.0. i zarejestruj się.
Pobieram aplikację NO LIMIT FIT na IOS, ale strasznie długo się ładuje. Czy to jest normalne?
Podczas pierwszej instalacji aplikacji NO LIMIT FIT na urządzeniach firmy Apple zalecam korzystać z internetu stacjonarnego poprzez Wi-Fi. Aplikacja ma sporą wagę ok. 700 MB, ponieważ znajdują się w niej filmy instruktażowe, dlatego pierwsza instalacja może trwać dłużej. Następne (ewentualne) aktualizację będą się ładowały znacznie szybciej na Twój telefon.
Możesz też w ustawianiach telefonu wskazać, by aplikacja NO LIMIT FIT aktualizowała się automatycznie np. w godzinach nocnych. Wtedy zawsze będziesz miała aktualną wersję.